Treballem de la següent manera:

 

Amb tracte personalitzat, qualitat, solvència,
experiència, donant el millor rendiment en la seva finca, pressupost a mida,
adaptació al client, i amb un preu molt competitiu.

Tramitem

  • Constitució de la comunitat
  • Legalització del Llibre d’Actes
  • Inscripció de la finca a la Delegació D’Hisenda amb el seu corresponent NIF.

 

Administració de Comunitats de Propietaris
Les del Primer (Sílvia i Eva), administren comunitats de propietaris amb dedicació, rigor i transparència, donant el millor rendiment en les finques administrades. Un equip professional en administració de finques li donarà suport global en la gestió de la seva comunitat, des d’una petita finca fins macro-comunitats de propietaris.

 

  • Tracte personalitzat
  • Qualitat
  • Solvència
  • Experiència
  • El millor rendiment per a la seva finca
  • Pressupost a mida
  • Adaptació al client
  • Preu competitiu

Les del Primer administren comunitats de propietaris amb dedicació, rigor i transparència, donant el millor rendiment en les finques administrades. Un equip professional en administració de finques li donarà suport global en la gestió de la seva comunitat, des d’una petita finca fins macro-comunitats de propietaris.

Gestionem

Juntes de propietaris
La confecció de convocatòries de Juntes:

  • Generals, Ordinàries i Extraordinàries amb l’assistència de l’Administrador i secretari.
  • Redacció i enviament a tots els propietaris de les actes de les juntes i la transcripció al Llibre d’Actes

 

Control de despeses
Elaboració del Pressupost Anual de Despeses:

  • Realització del pressupost.
  • Desviacions pressupostàries.
  • Liquidació anual de despeses i ingressos.
  • Comprovació de pagaments.
  • Comptabilització d’ingressos i impagats.
  • Distribució de despeses i obtenció de saldo.
  • Enviament trimestral al President de la Comunitat de l’extracte detallat de despeses i ingressos, si es requereix.
  • Control i pagament de totes les obligacions econòmiques (periòdiques i de caràcter excepcional) adquirides per la Comunitat.
  • Emissió i gestió de cobrament de rebuts:
    · Els rebuts són enviats al banc via Internet, amb un cost molt reduït de despeses, ja que algunes entitats financeres tenen convenis amb els Col·legis Oficials de l’Administració de Finques.
  • Control d’impagats amb seguiment telefònic i escrit.

 

Tramitació de sinistres

  • Comunicació i contacte amb la companyia asseguradora.
  • Seguiment continuat fins a la resolució de la incidència.

 

Assessorament Jurídic

  • Comptem amb un equip de lletrats especialitzats en la Propietat Horitzontal.

 

Sales de reunions per Juntes

  • Posem a disposició de les Comunitats Sala de Juntes.
  • Zona de fàcil aparcament.

 

Manteniment i conservació de Finques

  • Disposem de mitjans tècnics i humans per al manteniment i conservació que pugui necessitar la seva Comunitat, fent visites periòdiques a la comunitat per l’Administrador.
  • Demanem pressupostos a diferents industrials i presentació a la Comunitat la millor opció.

Contacta amb nosaltres

HORARI D’ ATENCIÓ AL PÚBLIC

Estem a l’oficina de dilluns a divendres de 10:00 a 14: 00h
i per la tarda a hores convingudes.

TELÈFON DE CONTACTE

Eva Lucas: 652 535 412

OMPLE EL SEGÜENT FORMULARI

Escriu la teva consulta, i ens posarem en contacte amb tu el més aviat possible.

6 + 3 =

Les del Primer - C/Mestre Sagrera 47-53 1rB